Merarr Merhabalar önümüzdeki hafta ilk defa nstye bakılacak ve bilgim yok ilk hamileliliğim. Her nstde açıklığa da bakılıyor mu? 34. Haftamda olacağım.
AESahin Merarr hayır 37 den sonra çatı muayenesi yapılır benim 36 da başı kanala indi diye 37 de de yapmadılar doğumu tetikler diye şuan 38 olduk hala hiç bakılmadi alttan ama cokkk girdim nst ye
Seymamuge Merarr nstde sancınız çıkmazsa bakılacağını sanmam bende 34. Haftada girdim 37 de çatı yaptı doktorum.
Uzumlukek Haftadan itibaren nst yapılıyor ama açıklık olup olmadığına bakılmaz doğumu tetiklediği için sancınız çıkarsa o zaman bakılıyor benim 36. Haftada sancım çıktığı için bakıldı