Guneyinannesi1 Bu aralar indiirm var sanırım benim doğumun kasıma denk geliyor sonu gibi yavastan ufak tefek kışlık kıyafetler almayı düşünüyorum uygun fiyatlı ve kaliteli ürün olan bildiğiniz siteler var mı? 🤗🤭
Deletedmom93428 Guneyinannesi1 biizm burda civilin mağazası vsr ben hep ordan aldm hem uygun hem kaliteli bence internetten almadm hiç
gizemdogan Guneyinannesi1 instagram; :bebelerce ve bebecimo dan aldım bi kaç kere. Hem uygun hem çok güzel modeller var
Guneyinannesi1 Deletedmom93428 e peki ben kısa denk geldigi icin uzun kollu seyler alicamda şuan yok malesef o nasıl olcak :D
Annecik_ Guneyinannesi1 henüz erken ağustos ortasından sonra bakarsanız sizin içim yeni sezonlar çıkacaktır
Mom0891 Guneyinannesi1 ben uzun kollu zıbın, patikli tulum ,kendiliğinden çoraplı gecelik flan vardı aldım
Guneyinannesi1 Deletedmom93428 internettede yok :D oyuzden soruyorum da… Kız kıyafetleri çok ama erkege hic çeşit yok ya
Annecik_ Guneyinannesi1 daha çok zaman var ama şimdi de baharlık şeyleri indirim takip ederek alabilirsiniz ama hem bebekler için hem de lohusa anneler için setler ağustostan sonra çıkar beklemenizi öneririm
Elcnbykckr Benimde Aralık ilk haftası doğumum olucak suan kıslık bulmak zor malesef 🤭 ben daha öncede oğluma ebebek ve LCWaikiki den aldım gayet iyiler hiç birsey olmadı kac kez yıkadım hala sağlamlar