Nananusha bende 18.3 haftaligim bende neler alcagimi bilmiyorum artik zman biraz yanassinda kış bebekleri mecbur uzun kol olcaklar bazıları bebeği geç hissedermiş cnm çok canını sıkma ben 15 haftalık başladım hissetmeye bazı bebekler tembel oluyorlar rabbim.insallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza almayı nasip eder