Kızlar doğum yapali 32 gun oldu 2 tane farklı korse kullandim ama göbeğimi içeride sıkı tutmuyorlar en son aldığım s beden en küçüğü yatarak eşim zorlana zorlana takıyor korseyi, ilk takıldığında dümdüz oluyor ama 1 saat sonra flan bı bakiyorum göbeğim dışarı doğru çıkmış yine biraz ve böyle olunca moralim bozuluyor kullanasim gelmiyor normal mi gobegin biraz dışarı vermesi yoksa dümdüz olmasımı lazımdı ?