Minikbirii merhaba benim bebeğim de 33+6 haftalık doğdu, 18 gün kuvezde kaldı, aynı sizin anlattığınız gibi bebeğim emmeyi bilmediği için hiç emmek istemedi, sağdığım süt de yetmedi bebeğime, dr aptamilin prematüre bebek mamasını önerdi, bu mama çok kusturdu bebeğimi hem de kabızlık ve gaz sancısı yaptı, 1 kutuyu zar zor bitirdik, (hip, aptamil conformil, baby goat..) markalı mamaları kullandık hiç biri tam anlamıyla bebeğime iyi gelmedi, en son bebelac gold 1 Markalı mamayi kullanmaya başladık hem gaz sancısını giderdi hem de kusmasını azalttı çok memnunum, bebeğim şimdi 4 aylık.