aysegul8 doktora gittiğimde 37+ 4 de olucam nst de sancım çıkıyo benim magnezyum kullanıyorum şuan hatta ilk sancım iki hafta önce çıktı ama ben korktum yaptırmadım açıklık varmı alttan bakacam dedi doktorum, ben korkunca ozaman idrara sıkışıp gel ultrasondan bakalım ama en geç iki haftaya alttan bakıcam kendini hazırla dedi