Dr bana deyince de çok sasrmıştım hani normal olan bişeyi niye bu kadar erken diyorlar anlamamıştım çok da araştırdım ama insan ister istemez kafa takıyor bende 1-2 hafta gitmemiştim gittiğimde de öyle bişey olmadığını zaten o haftalarda bunun normal olduğunu dediler çok şükür. Sizde hiç kafanıza takmayın bol bol dua edin emin olun bu kez hiçbişey olmayacak sağlıkla kucağınıza alacaksınız inşallah. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰. Çok teşekkür ederim