Sdtcnts hamileliğimin başından beri takıyorum takmazsam sarkar .pentinin topaarlayicisini takıyorum ve hiç rahatsız olmuyorum çok rahat .sadece bu aralar doğumdan sonra emzirmek için sütyen arıyorum. . ben sutyensiz yapamam ne kadar sıcak bile olsa .alismisim birkere ..