Merhaba. 13 haftalık gebeyim. İkili test için gittiğim muayenede bebeğimde kistik higroma(ödem),geniş mesane ve bağırsakların bir kısmının dışarıda kalıp yerine yerleşemediğini öğrendim. Böyle bir durumla karşılaşan, sağlıklı doğum yapan , zamanla düzelen var mı ?