Celiklibusee Babtysv nofrost olmasına dikkat edin marka farketmez statik derin dondurucular karlanma yapar arada temizlemek gerekir 🙃
cigdemtureli Babtysv genelde eskilersen beri sandık tipi yatay olanlar daha iyi gibi Bi algı var ama ben dik almanızı öneririm hem daha düzenli oluyor hemde o kadar yer kaplamıyor. Bende arçelik 2171dy var çok memnunum inceleyin Bi isterseniz
Beyzalpay Babtysv benimki profilo cok memnunum cekmeceli alin kesinlikle sandik tiplilerde bisey bulmak cok zor temzlemekte ayri bi zor
Mucize_ Sandık tipi al daha fazla koyarsın , buzlanma yapmayanlardan al . Düzgünce yerleştirisen eğer birsürü şey alır. Çekmeceliler daha az alıyor belki kullanış acısından iyidir ama az malzeme alıyor ona dikkat et
zehranurr Babtysv derin dondurucu almayacağım ama yorumları okudum benim bile kafam karıştı bir evin beyaz eşyasını seçmekten zormuş herhalde bu derin dondurucu meselesi 😂😂😂😂
ozlem6610 Babtysv 400 litre arcelik en buyuk olan dondurucu no frost cekmeceli cok kulanisli 3bin 200 almisdim gecen sene bu sene kac bilmiyorum ama cok memnunum dunyayi aliyo😊
Heather Babtysv çok yıllar oluyor anneme vestfros ldık ben 4 yıldır seg kullanıyorum. İkisinden de memnunuz. Abimler uğur aldı 2 çekmece daha büyük onlarda memnun
whitedream Babtysv çekmeceli daha kullanışlı oluyo yerden tasarruf olsun diye sandık tipi düşünüyordum ama içinde karıştırıp dolabın düzenini bozarım diye düşündüm çekmeceli aldım. A101 den regal aldım geçen yıl. benim işimi fazlasıyla gördü 3 çekmeceli.annemlerde Vestel 7 çekmeceli almışlardı yıllardır kullanıyorlar