Munzurrrrr AESahin canım büyük ihtimalle normal olmaz ikimizin de bana doktor kilosu hep göbişinde dedi karın çapı büyükmüş
AESahin Munzurrrrrozeldeki doktorum da nornali zorlar dedi ama ben devlette doğum yapacağım oranın cihazları da tam olcmedigi için ozele göre hep eksik çıkarıyor kiloyu o yüzden de normal olur diyorlar inslh başımıza bi is gelmez
AESahin Munzurrrrr ozeldeki nst de kağıdına not aldı ama kompleks yaptı devletteki hani nasıl bana ne yapmam gerektiğini söyler gibisinden bilerek kiloyu da eksik söyledi ve öbür doktor ne dediyse yalanladı tersini söyledi hayretler içindeyim🤷😧
Esraturk1 Hanımlar bir sorum olacak iccamasirimda sürekli bir ıslaklık var amniyo sıvısı olabilir mi diyorum bebek hareketlerini kontrol ediyorum sürekli ama bir problem yok böyle olan var mı
bircivcivannesi Esraturk1 kaçıncı haftadasiniz sanki bugün ben de damla damla bir şeyler kaçırdım ama idrar olduğunu sanmıyorum 🙈
bircivcivannesi Esraturk1 benim de ,36+4 evet belki bu haftalarda normaldir yarın doktor kontrolüm var onu bekliyorum
bircivcivannesi Esraturk1 sızıntı şeklinde suyumuz geliyor olabilir benimki devam etmedi gün içinde ama ederse eczanelerde bunu ayırt etmek için ped satılıyormus ondan alıp takip ederim suyun gelmesi önemli mevzu çünkü
Munzurrrrr AESahin devlette başka doktor yok mu ona gitsen canım ihmal etme bazı doktorlar egolu oluyor özellikle devlette çok rast geldim
AESahin Munzurrrrr ilçe de olunca tek doktor genç bı bayan baya komplekli havalı ve haftada 3 gün yok olduğu günlerde kıyamet yeri gibi kapısı aynı anda 5 kişi giriyoruz içeri anlayacağınız Allah’a emanetiz