bgm66_ Merhaba anneler 37+4 haftalık gebeyim suan herşey yolunda 2 gündür hafif adet sancılarım var bugün Sabahda acık kahve akıntım gelmeye başlamış bu durumu yaşayan var mı
Melikeelanur bgm66_ büyük ihtimalle nişan gelmiş canım günün de gelmiş ağrın sancin artarsa kasılmalarin artarsa doktora git mutlaka sağlıkla kucağına al bende ilk kızımda 37+3de doğum yapmıştım hiç ağrı sancı yokken suyum gelmisti
Nurayademir bgm66_ bnm de 3 gundur adet agrısı gbi var bi de bel agrılarım var düzenli düzensiz arası karısık gecıyor bakalm 37+1 im ama nişan veya baska belirtm yok suan bir de toplanmaya basldı ara ara bebişim
bgm66_ Melikeelanur benimde suan ağrım felan yok sadece sabah idibari ile akıntım gelmeye başladı acık kahve sümüksü bir akıntı şimdilik beklemede kalayım o zaman