Asyaayaz1 İlk gebeliğimde 36 da doğdu şükür birşey olmadı şimdi yine riskim var 33 den beri 36 yı doldursun ne zaman istiyorsa gelsin dedi doktorum şuan 35+4 üz cnm
Anne_adayi33 36 erken bir hafta değil ki 🤦♀️ Siz 36 haftalığa erken diyorsanız prematüre anneleri ne yapsın 🤦♀️🤦♀️ 33+4 de doğum yaptım. Sizin yakındığınız hafta Benim en çok istediğim haftaydı. Buna şükür edin bence