Kararsizinsan Nur000 nasil hissediyoruz ki hickirigi ya bende 26. Haftadayim. Belki hickiriyodur ama ben anlamiyorum :/
Buseninannesi_21 Esraali Biz de 33 haftaligiz ufak ufak tekme gibi mi oluyor acaba telefonu da hoplatiyo biraz hickirik mi bu yani? 😊
Nur000 Kararsizinsan çoğu kişi 30 haftadan sonra hissediyor endişelenmeyin:) 2 3 dakika boyunca hiç durmadan nabız atması gibi gibi oluyor ama onun biraz daha serti
Buseninannesi_21 Esraali Bizimki hickiriktan tekmeye gecti simdi 😃 ama 3 4 dakika sürdü hickirmasi. 😊
Kararsizinsan Nur000 ya aslinda bende oyle biseyler bazen hissediyorum ama 16. Haftadadayim anlayamiyorum ki hickirik mi ne? Bebek hareketini de 2 3 hafta sonra anladim resmen burda sora sora😀