Hamile ve anne arkadaşlarım tavsiyelerinize ihtiyacım var.
30+4 e geldik. Nasip olursa eğer ben normal doğum istiyorum. Bunun için bu vakitten sonra neler yapmam gerektiği konusunda bilgisi olanlar paylaşırsa çok sevinirim.
Örneğin ne zaman hurma yemeye başlamalıyım, Squat veya pilates topu ile antrenmanlara ne zaman başlanmalı? YouTube da önerdiğiniz videolar var mıdır? Ne yemeli ne içmeli?
Beni ve ben gibi normal isteyenleri aydınlatırsanız çok sevinirim 😊