Merhaba geçen hafta lekelenmem oldu hastaneye gittim tahlil sonucumu beklerken kırmızı kan geldi doktor alttan baktı kalp atışını duyamadi daha küçük diye olabilir yada sağlıksız bir gebelik olabilir düşük yapabilirsin haftaya gel kalp atışına bakalim dedi çarşamba gidecem bugün tam 6 haftalık oldu hala kahverengi lekelenmem devam ediyor uzanınca bisey yok ayağa kalkıp biraz hareket edince akıyor bunu yaşayan var mı sizce neden psikolojim çok bozuldu