Beyzalp06- Kızlar merhaba 38+3 gebeyim gece akıntıyla birlikte leke gelmiş nişan dedikleri şey bu mu oluyor sancım ve ağrım yok o yüzden hastaneye gitmedim ama doğru mu yaptım benimle aynı şeyi yaşayan var mı ?
Bulutsevdasi Beyzalp06- bazen şeffaf akıntı içinde hafif pembe kan. Bazen komple kalın tabaka halinde beyaz leke. Bazende sadece kan. Kahverengi leke. Hatta sapsarı leke gelende var. Bunlardan biri ise Nisan gelmiş demektir.
Beyzalp06- Bulutsevdasi evet önce beyaz yoğun akıntı geldi arkasından bi kısım akıntının içerisinde hafif kan vardı