Yenianneee21 Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim düğünümüz var ayakta kaldım bel ağrısı ve sağ kasığıma uzanınca geçen ama ayakta veya otururken ani sancı vuruyor 5-6 dk bir oluyor normal mi? Yaşayan var mı kasık ağrısı bu 12-13 haftada
Cagla-91 Yenianneee21 ben de 15haftalik oldum bugün. 2 3 haftadir kasiklarimda batma ve acı oluyor. Rahim büyüdüğü icin olur demişti doktor.
Biranneadayiiii Yenianneee21 o haftalarda bende yaşamıştım idrar da enfeksiyon çıkmıştı belki sizde de olabilir doktorunuza soyleyin mutlaka ilaç yazar
Mutlu2604 Bende 13 haftalık hamileyim bu günlerde sol kasigima ani ve kısa süreli sancı giriyor gün içinde bir yada iki kere.
Fyzo Bende 13 haftalığım aynı sıkıntılar bendede var 3 aydır progestan kullanıyodum 2 gün oldu kesti doktor acaba bıraktım içinmi yatarken hiç bi sıkıntı yok