deno1 endişelenmeye haklısın ama kendini bedenini yıpratmak kadar endişe yapma stres üzüntü de etkiler bu durumları teslim ol Rabbım ben öyle yaptım doğum eylemi başlamıştı benden hiç bir doktorun umudu yoktu herkes her an suyum sancim gelecek diye bekledi ama biz 1 ay geçirdik bile onun üstüne hala yatıyorum heran hersey olabilir. diyorum hersey Rabbimden ben elimden gelen her şeyi yaptım artık onda ondan umut kesilmez. Sizde eminimki elinizden gelen herseyi yapacaksınız sakın olun Rabbım hakkınızda hayırlısını nasip etsin sağlıkla kavusun yavrunuza inşallah 😊