Selma_Yusuf sizinle aynı durumdayım. İki hafta önce doktora gittiğimizde adet tarihime göre 5 hafta 2 günlük demişti sadece kese vardı. 2 hafta sonra gelin kalp atışını duyalım inşallah dedi. Gittik henüz çok küçük, ölçüme göre 5+6 günlük dedi. Geç döllenme olabilir mutlaka haftaya yine gelin dedi. Ultrason ile duramazsak bu kez alttan muayene yapalım bir bakalım dedi doktor. Açıkçası ben de biraz endişeliyim. Normalde adet tarihine göre 8+1 olmadı gerekiyordu 🙏