Duygu97 Aybuss hayır arnavutköyde oturuyorum dogum ücretlerı cok ucmus devlettede dogurmayı ıstemıyorum bı arkadasım orda dogurmustu begenmıstı fıyatı cok ucuk degılse bende orda düşünğyrm
Aybuss Duygu97 İnşallah bilen vardır.. Bir konuda İstanbul da ki hastanelerin doğum fiyatları yazıyordu bi o konuya baksan senin için daha iyi olur…
Duygu97 Aybuss tesekkür ederım bı bakaym 😃 devlet hastanelerınde ıkı gece kalınması olmasa orda doguracamda ıkı gece cok uzun gelıyor ıkı cocugum daha var küçükler onlarda aklım kalıcak