Yumurcakk vallahi dün gece ben de herhalde geliyor yavrum dedim beni de bi sancılar yokladı 😁 sizin nasıl bi sancıydı. Benim regl ağrısı gibiydi kasıklarım belim ağrıdı ve bebeğim kasıldı.. sabah uyandım hala ağrıyor kasıklarım. 36+3 üz bu arada.. bir de resmen bağırsak hareketlerim artmış durumda, herkes sürekli karnın aşağı inmiş diyor, 35 de gelmeye niyetlenmişti oğlum zaten ciğer geliştirici felan oldum 36+3 olduk işte.. ne yapacak gelecek mi bu aralar bilmiyorum 😊