Benimde 12.Haftaya kadar her hafta 1 iğne oldum ve neredeyse günlük geliyordu kahverengi lekelenme dediginiz gibi de bir kez daha kırmızımsı geldi ama doktorum yerleşme kanaması dedi ve iğneye rağmen eğer tutunmazsa zaten sağlıksız gebeliktir demişti çok şükür şuan 28.haftamizdayiz sizde içinizi ferah tutun çok fazla hareket etmeyin benim ilk gebelik olduğu için aile hekimi bile ilk sefer düşük olursa sonraki gebelikler riskli olur gerekirse yavaş hareket et yürüme bile demişti