susam_18 Esra2288 benim sancım çıktığı için içiyorum hastanede de yatmıştım bir gece. Sancınız ve kasılmanız yoksa muhtemelen vermez.
Egekusum Merhaba Sizinle aynı ölçümüz nidicard progestan ve iğne oluyorum haftalık artı magnezyum içiyorum doktorum bana yatalak gibi yatmana gerek yok diyor ama genel olarak yatıyorum zorunlu ihtiyaç olmadıkça Allah yardımcımız olsun
Esra2288 Egekusum benim doktorum da tam tersi sürekli yatacaksın günlük toplamda yürüdüğün süre 15dakikayo geçmesin dedi
Esra2288 @ Esra2288 rabbim bekleyiş içinde olanlara en hayırlı en güzel şekilde nasip etsin İnşAllah evlatlarını🤲🏻
Sevcan34 susam_18 ben kullanmıyorum vermedi doktorum endol fitil verdi onunda çok agrın kasılman oldukça al dedi
Sevcan34 Esra2288 bende kullanıyorum proluton sabah akşam progestan 200 magnezyum ama kasılmalarım agrılarım çok oluyo işte dayanamadıgımda da endokrin fitil verdi kullanmam icin onu kullanıyorum inş bende 34 35 görürüm
Eegurefeoglu Esra2288 iki gün önce 30.4 mm kısalmam vardı 35 haftalık hamileyim sancılarım da fazla olduğu için doktorum yatış verdi iki gündür ayağa kalkmam yasak 1 hafta daha ertelemeye çalışıyor doğumu ciğer geliştirici iğne serumlar yapılıyor sizin haftanız çok erken ama daha o yüzde tedavi farklıdır muhtemelen