Faridam Kizlar bebeginizin cinsiyyetini en erken ne zaman orgendiniz? Ben oğlumda 13 haftalikken erkek demişti ve erkek oldu şimdi 12 haftalik hamileyim 3 ay ulturasyonuna giricem acaba orgene bilirmiyim yaaaa çok merak ediyorum
poyrazinannesi3547 Faridam https://resimyukle.io/r/gActHOUnPw Bende 12 +5 ken öğrendim yüzde 90 erkek dedi doktor ama değişir mi bilmiyorum 🤣Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
poyrazinannesi3547 Faridam tecrübeli bi doktorsa özel hastaneyse söyler bence birde bebişim pozisyonu uygunsa
Faridam poyrazinannesi3547 Amin canim ❤ilk oğlum sezeryanl oldu 1 yaşina girdi 2 ciye hamileyim kalbim kiz istiyor bakalim inşAllah
poyrazinannesi3547 Faridam Allahım gönlüne göre versin inşAllah canım inşallah saglıklı olsunda diger hamileliginle farklımı geçiyor belirtiler
poyrazinannesi3547 Faridam Rabbim ikisindende tattrsn herkese benimde ilk bebiş eşim kız diye tutturuyordu erkek dedi doktor biraz şok oldu ama alşıyor 😄🤣ben hep erkek hissediyordum
Faridam poyrazinannesi3547 erkek bebekde mide bulantim karin agrim çok oldu ama şuanki gebelikde farkli midem 10 cu fatdadan sonra bulandi 😒karnim falan ağramiyor.bakalim erkekdw olsa başimin ustunde yeri var🙈Amin canim sağ salim dunyaya gelsinler bebişler kiz erkek fark etmez
poyrazinannesi3547 Faridam hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻kız geç gösterir diyorlar ama bilmiyorum