Mila_su Allah saglıcakla kucagına almayı nasip etsin .öncelikle dikişlerin sızlıycak yattıgın yerden zor dogrulcaksın ama bu sana baglı ne kadar yürürsen o ladar çabuk iyileşirsin elinden geldiğince evde turla belini ayaklarını sıcak tut tamam yaz ayındayız ama ihmal etme 40 ında kendini üşütürsen ilerki zamanlarda üşüdüğünde dikişlerin çok sızlar . Sezaryen sonra sütün damla damla gelebilir buna üzülme cünkü normaldir bi kaç güne gecer emzirme yastıgından destek al karnın üstüne koyamazsan bile yan tarafa kolların altına koy onlardan destek al sıcak duş alıp gögüsne masaj yap süt kanalların tıkanmasın , bol bol emzir bol bol su iç çorba iç bitki çayı iç hemen korsenide takma 2-3 . Aylarında takarsın şimdilik aklıma bu kadar geliyor🌺