Kızlar az evvel markete gittim alışveriş yapıp eve geldim kahvaltı hazırladım . Tam yiyecekken bi titreme girdi ellerime açlıktandır dedim ama çok aç değildim kahvaltı yaptım daha sofradan kalkmadan mideme bi sertlik girdi ve afedersiniz o dakika kustum öyle az bişey de değil çok fazla kustum şimdi de karnımda bi sertlik var . Bebek kasılmış gibi . Eşimle de görüşmüyoruz . Sizce ciddi bişey midir hastaneye gitmem gerekir mi ? Evim şehir merkezinden uzak biraz taksi ile gitmem gerek