Hilal1907 Kizlar hamileyken sac kestirme konusunda ne dusunuyorsunuz. Saclarim uzun ve cok bunaliyorum. Hurafe biliyorum ama kafamda deli sorular. 🧐
Ebruaksoylu Hilal1907 aynı şey bendede var saçlarımı kestirmek istiyorum boyatmak istiyorum ama bir sürü bahtil inanç ve bebeğe etkisi olur diye korkuyorum
-Sinem- Var eden biz değilsek alan da ömrünü kısaltan da biz olamayız bize bağlı olamaz kes gitsin havalar fena sıcak
Hilal1907 Ebruaksoylu boyatmayi anliyorum kimyasal sonucta bebege gecebilir ama kestirmek bana da sacma geliyor.
Dolunay_ Ebruaksoylu boyatmak kimyasaldan dolayı tehlikeli. Düşük yaptırıyormuş. Ama kestirmekte bir şey yok