Arkadaşlar bir bel ağrım var sabah 6dan beri çok fena. Daha önce 2 gebelik kaybım oldu ikisinde de böyle bşr ağrı yaşamadım. En son bu ağrıyı kürtaj yaptıkları sırada vajinadan verdikleri ilaçtan sonra yaşamıştım. Bu bel ağrısı normal mii yoksa endişelenmeli miyim