Melekbbcn kızlar 3 gündür karnımın üstü ve karnımın sağ tarafında sancı var hafif değil ama arada bir geliyor acaba niye ve bide bagırsaklarım sanki yerinden çıkıcak gibi öyle bir ses çıkarıp hareket ediyorlar ki
metehaninannesiii Melekbbcn bağırsakların dan öyle ses geliyorsa büyük ihtimalle üşütmüşsundur oda gaz oldufu için agri yapıyordur karnına ayaklarını ve belini sıcak tut
Kumsallada Melekbbcn benimde o şekildeydi böbreklere baskı yapıyor o yüzden demişti doktorum ama yinede bi doktorunuza sorun isterseniz
metehaninannesiii Melekbbcn oda olabilir aynen bebek buyudugu icin de yapar ama gaz da aynı şeyi yapar gaz çıkmayınca bagirsaklardan garip sesler çıkar karin agrisi yapar hatta bazen ağrıdan kivrandirir yani o yüzden bebeklerde aynı şey oluyor ya gaz çıkmayınca
Melekbbcn metehaninannesiii şuan zaten ağrıdan kıvranıyorum geçmesi için ağlıyorum resmen ne yapacağımı bilmiyorum nasıl geçer bu
metehaninannesiii Melekbbcn dediğim gibi ayaklarını sıcak tut belini de sıcak tut sıcak sıcak şeyler iç iyi gelir birde ayağın altına sıcak su torbası koyabilirsin