Nursah90 Kızlar 33+4 günlük hamileyim dünden beri sol kalcam ağrıyor yuruyemiyorum düzgün kasıklarımda sancilaniyor gibi özellikle yatakta dönerken felan düne kadar böyle kalcam agrimiyordu gayet iyiydim böyle birşey başına gelen var mı korktum açıkçası 😟
Syma-ma Nursah90 ben de 33+5 aynı durumlar bende bayadir var hele kasik ağrısı 🤣 bı yerde uzun süre oturunca ayağa kalkıp o ilk yürüme işkence gibi 🤒 bebeğin başı aşağıda o baskı yapıyor galiba doktora her ağrıları dediğimde normal diyor cekicez mecbur doğurana kadar 😁
Nursah90 Syma-ma Korktum açıkçası benim bebeğim makat duruştu sanırım döndü onunda etksii olabilir içim rahatladi sağolun 😊😊
Syma-ma Nursah90 aynen dönmüş olabilir benim de 29 da makatti dün kontrolüm vardı dönmüş hanfendi 😁 zaten baskıdan hissediyor insan 😊