Jrhazar Bana ilk soylendiyinde boylede hamile kala bilirsin dedi doktor. Ve polip ile sonuna kadar normal gebelik geciren o kadar kisi oldu ki dedi. Bende bir kac doktora gorundum. Sonunda ameliyyat olmaya karar verdim cooox kolay bir ameliyyat uyandikdan sonra sanki hic bir wey olmamiwdi. 4-5 ay sonra bawka bir doktora gittigimde yine polipimim cikdigini soyledi fakat ameliyyata hic gerek yok dedi cox kucuk. 9mmden buyuk olunca sorun ediyoruz dedi. Hatta bu ayi gecmeyelim iyne yapalim bu ay hamile kalirsin dedi. Oyle de oldu cox Wukur. Su an cox saglikli gebelik geciriyorum. Sizinki kac mm?