21+2 günlük gebeyim, dün sabah kanamayla acile gittik. Çok şükür bebeğim sağlıklı ama düşük tehdidi var dedi bunun için iğne vurdu ve progestan verdi sabah akşam 1 olarak. Dün kanamam kesilmişti ama gece tekrar başladı. Çok yoğun olmamakla beraber hala devam ediyor. Doktora gitmeli miyim ne yapmam gerekiyor korkuyorum ilk gebeliğim 😔