ege_ayaz_mom Kızlar geceden beri diş ağrısı çekiyorum hiç yatamadim tuzlu su ile gargara yaptım başka gargara yaptım ve şimdide karanfil koydum hala ağrıyor ne yapmalıyım bı yardım eder misiniz çok zor gerçekten 😑😑😑
MDT ege_ayaz_mom kaçıncı haftadasınız. Tam bilmiyorum ama doktorlar belli bir hafta aralığında diş muayenesine izin veriyor. Önce kendi doktorunuza sonra diş doktoruna sorun bence.Yoksa burdan verilen tavsiyeler geçici olur ve başlar ağrınız
Aselminaaa ege_ayaz_mom bugun eger acik bir dis hekimi klinigi varsa gidib lutfen beklemeyin cok zor geçiyor bende yasadim
Aysobaciniz ege_ayaz_mom karanfilden ziyade karanfil yağı pamuk ile beraber ağrıyan yere sürün daha etkili olur.
[silindi] Karanfil koyun ağzınıza bir de parol içebilirsiniz bir sıkıntısı yok. Gebelikte oluyor normal.
ikigozumuncicegii Bende geçen hepsini yaptım canım tam 3-4 gün diş ağrısı çektim ama hiç biri işe yaramadı . Parol ağrı kesici kesti rahatlattı . Hamiellerde kullanabiliyor onu sadece parol ama iki gün birer tane içtim baya faydası oldu sende al dene istiyorsan .
Aksoyanne ege_ayaz_mom Bn ilk hamileliğimde 8 aylıktım ama yok böyle ağrı acile gittim serum takmışlardı
Cansuu1706 ege_ayaz_mom suan cekiyorum 3 gun once basladi 33 haftalik hamileyim apse yapmis azi disim. Hastaneye gottim dis doktoru gebelere ozel bakiyordu ve 4 kutu igne yazdi bir de hap 4 kutu igneyi sabah aksam birer tane vuruldum bitti ama son igne anca etki yapti simdi antibiyotik kullaniyorum. Baata cok korktum ama kadin dogumcum bı sıkıntı olmayacagini bebege gecmeyecegini soyledi birde cok agrirsa parol ic dedi. Direk hastaneye git. İltihap toplarsa bebege daha sıkıntı erken dogum ve bebege gecme riski var.
ikigozumuncicegii ege_ayaz_mom ne kadarlık hamilesin canım . Bildiğim kadarıyla 3 aydan itibaren izin veriyorlar . Ama illaki çok duramıyorsan bir şey yaparlar yani . Bende o sıra gitmeyi çok istedim özeller zaten kabul etmiyorlar gebeyi diş hastanesindede randevu bulamamıştım ama allahtan geçti ya .
Cansuu1706 ege_ayaz_mom 16 haftadan sonra da cekebilirker sen sanslisin o haftalarda yapiliyor zaten got once iltihabi dagitirlar belki kanal tedaviyle kurtarirlar
Fatmanurvehashas ege_ayaz_mom 17.haftamda kadin dogum uzmanindan izin yazisi getirerek kanal tedavisi yaptirdim. Bu agrilar 6 ay daha cekilmezdi. Siz de en azindan baktirin bi. Kanal tedavisiyle kurtarmaya calisin disi. İslemi de hamileyim diye kisa tuttular 15 20 dk falan surdu. Gecici dolguyla kapattilar. Dogumdan sonra kalani yapilcak insallah. Allah yardimciniz olsun. Cok zor dis agrisi
Minimomy Kızlar akşamdan beri bende aynı durumdayım 😢 35 haftalık gebeyim tuzlu su yaptım hafifçe fırçaladım hem alt hem üst dişimde ve diş etimde aşırı sızlama ve ağrı var 🥺 sadece parol mu içebilirim ? Biliyorum doktora gitsem başka birşey vermeyecek