Ben 22. Haftaya girdim. Hiçbir şey kullanmıyorum. Yapı meselesi olacaksa olur diye düşünüyorum. Ki benim ergenlikten kalma kalcamda vs çatlaklarım var. Çok gördüm kullanıp çatlayan. Yada birşey kullanmadığı halde çatlamayaani. Hele ki yazın sıcağında yağ sürmek eziyet olur herhalde. Ama eğer illa kullancam diyorsanız losyon yerine doğal yağlar kullanın. Badem yağı, hindistan cevizi yağı, kantaron yağı gibi yağlar öneriliyor. Kimyasal içerikli yağlar kullanmayın derim