34+5 doğumhanede bekliyorum 6 cm açılmam var nidicard veriyorlar doğum dursun diye 33+2 de de ciğer geliştirici iğne vuruldum iki tane o zamanda doğumu durdurmuşlardı şimdi yine yatıyorum doğumumu engelliyolar sürekli başına gelen var mı ben bi an önce doğsun istiyorum doğumhane ortamı kusmaktan baş ağrısından helak oldum