39+6 bugün, doğmuyor. Çıldırıyorum artık psikolojim bozuldu hiç uyuyamıyorum. Belim çok ağrıyordu acile gittim akşam serum falan taktılar ama geçmedi bel ağrısı. Nst de sancım yok açıklık yok oğlum gelmek istemiyor böyle bir dünya ya ama ben nefes alamıyorum hiç uyumadım.