sedaaa Lütfen yazarmısınız 37.haftamdayım cok merak ediyorum lütfen aydınlatın bizi mesela ağrıyı nasıl tanımlarsınız neye benziyor hiç böyle düşünmemiştim şimdi korkmaya başladım 🙄
Alinmavi sedaaa banu ciftcinin dogum videosunu izleyin youtube da 18 dakikalik ve 2 saatten uzun 2 video var o kadar guzrl anlatiyor ki animasyonla dogum korkunuzu yenebilir ve pek cok konuda aydinlanabilirsiniz. Her kadinin dogumu sancisi sancinin sekli farkli oluyor cunku sizin dogumunuzda size ozel olacak. Adet sancisi gibi kasik agrisi diyen var belimden vurdu diyen var benim hic sancim olmadi suni sanciyla dogum yaptim suyum geldi saatler gecti suni sanciyla bile sancilanmadim. Sonrasindaki de anlatilmaz yasanir kaburgamda ve catida asiri baski hissettim. Ama dogumda kaburgada hissetmek sacma aslinda dimi. Benimki de boyleydi iste.
EgeninAnnesiii sedaaa o sancılar ağrılar bulantılar eziyetler falan herşeyin 2 saniye içinde hafızadan silinmesi normal doğum. Kemiklerin ayrılıyo yatırıyolar doğum sandalyesine açıyon bacaklarını tek düşündüğün şey bi sorun çıkmasın allahım nolur oluyo. Sonra bebek içinden çıkıyo o çıkışı hissediyosun gerisi yok herşey bitti acılar bitti zorluklar bitti muhteşem bişey oldu bulutların üstünde zıplıyosun. Daha 2 dk önce sancıdan kıvranan sen değilsin 9 ay ağrılar ilaçlar uykusuzluklar zorluklar stresler yaşayan sen değilsin. Anlatılır bişey değil allah herkese normal doğumu yaşatsın hem maddi hem manevi hem ruhsal olarak çok mükemmel bir doğum şekli.
BeyzaGnaydn Dogum adet sancisina benzer tabi ki biraz daha şiddetlisi. Bu senin agrı eşigine bağlı. Agri esiğin yuksekse fazla aci cekmezsin, ha eger benim canım tatlıdır dersen bagirir bagirir durursn :) sancilarin geldiginde onlari guzel karsilaman lazim mesela burnundan nefes alıp agzından vererek.. onun dışında bele masaj iyi geliyor diyolar dogum zamanı,ben yaptirmadim blmyorm😊 bebek dogdugu an butuuuuun acilar bitiyor ve kuş gibi hafifliyorsun, hele bir de bebegini kucagina aldigin o an, butun acilara degmiş diyorsun:) ❤️
sedaaa BeyzaGnaydn çok teşekkür ederim canım 😊🙏🏻Ağrıya dayanabilen biriyim ama hiç yaşamadım ya daha önce ister istemez bi tedirginlik var sakinim aslında ama bu akşam bi geldiler bana 😂
BuFi2012 Bende 34. Haftama girdim. Normal istiyorum ama bakalım inşaAllah. Bi çok tedirginliklerim var. BeyzaGnaydn doktoruma yarın kesi atılırken dikilirken uyuşturuluyomu diye sormak istiyorum. Komik olurmu sizce 😂 sizin bi bilginiz varmı peki bu konuda
deletedmom734 BeyzaGnaydn benim adet sancılarım beni ağlatacak kadar şiddetli olurdu... doğumda ne yapacağım diyorum şimdide...
BeyzaGnaydn sedaaa bazen bilmemek daha iyidir inan:) bilmedigi biseyden insan niye korksun ki , yaşa gör, Allah veriyo kolayligini:)
Melikeb19 BuFi2012 ben daha komik bir soru sormak istiyorum her açıklık muayenesinde çatala çıkıp çıkıp inecek miyiz saat başı gibi mesela 🤣🤣🤣
inci_f BuFi2012 epidural anesteziyle yapsaniz normal dogumu? Ben oyle planliyorum bi aksilik olmazsa... 35.haftadayim. Ama epiduralsiz bile Olsa kesi ve dikis atilirken o bolgeye local igne yapiliyo diye biliyorum, igne olmadan nasil kesip dikecek 🤦♀️
BeyzaGnaydn BuFi2012 niye komik olsun:) evet kasiktan bi igne yapilip uyusturuluyor his hissetmiyorsun bile:) benmki oyleydi :) canli canli dikilmez ki😬
Ayse92 Melikeb19 doğum yaptigim gün odamda yatakta yapti hep alttan muaneyi en son dogumda catala ciktim ben canim surekli catala alinmadim 😊
Deletedmom404 Melikeb19 ben devlette Doğum yaptım ve benim için tek dezavantajı açılma 10 cm olana kadar nst de bağlı kalmak ve yatarak karşılamak 🤦♀️
Miniklerim03 Melikeb19 her acıklıga bakılcagı zaman inip cıkmıyosun canım bn sancı odasındaydım yataktaydım nst baglı oluyo sürekli zaten yatakta yapıyolar acıklık kontrolu dogum anı geldiği zaman yani 10 cm oldugunda bacakların acık zar zor cıkıyosun catala dogum baslıyo orda
Melikeb19 BuFi2012 yani normal yatakta yatsak baksalar olmaz dimi o sancıyla o üç basamagı çıkıp inmeye çalışırken elim ayağım birbirine dolanır düşerim felan gibi hissediyorum ben🤣 insan neler düşünüyor ya valla bir kurtarsaydık hayırlısıyla 😅😅
BuFi2012 Melikeb19 ya bilmiyorum ki belkide yatakda bakıyolardır 😂 benim ilk olcak. Ama sorulcakda soru değil 😂 onu düşününceye kadar ohooo neler neler var düşüncek 😪 endişelencek 😫😫 kaçıncı haftadasın
Melikeb19 BuFi2012 🤣🤣🤣🤣 aklımdan geçince paylaştım işte yoksa tabiki soramam🙈🙈 34 olduk sen kaçıncı haftadasın
Sevilayyy Kızlar her dakika çatala cıkmıyosunuz yatakta ebe kontrol ediyo sürekli yeterli açıklık olunca doğum için çatala alıyolar
Melikeb19 Sevilayyy bu çok sevindirici bir haber benim için 😅 insan ilk tecrübesini olumsuz yaşadığından mıdır nedir bildiği şeyden korkuyor ilk çatal muayenesinde hiç beklemediğim bir zamanda olduğu için heyecandan başım fena döndü dğşecek gibi oldum şimdi her seferinde öyle olurmus gibi bir his var 😅
Sevilayyy Melikeb19 bu konuda rahat olabilirsin bende cok düşünüyodum nasıl olcak diye ama Allahtan o sancıyla her dk oraya cıkmak zorunda kalmıyosun
Melikeb19 Sevilayyy iyi bari ya agırlaştım artık denge merkezim değişti resmen düz yolda yürürken bile bir sağa bir sola çevirmem yetiyor kafamı başımın dönmesi için🙈 kaç haftalıksın? 2. Doğumun olucak sanırım
Melikeb19 Ayse92 güzel güzel vallahi rahatlatıcı oldu benim için bunları duymak🙈 yeni mi Doğum yaptın acaba Allah bağışlasın❤️
Melikeb19 Deletedmom404 bende devlette Doğum yapıcam inşallah ama bunda ne dezavantaj var kiiii 🤷♀️ Nasıl olmasını isterdin canım 😶 çok tecrübesizim cok😩
Deletedmom404 Çünkü yürüdükçe sancıyı daha az hissediyodum yatarken karşılamak daha zor oldu Benim için ve saat başı da çatı muayenesi yaptılar çatala gerek kalmadan dizlerini kendine çek deyip sokuverdiler ay 🙈 sadece bi tane hemşire canımı çok yaktı sanki elimin hepsini soktu sandım ya Allah tan Doğuma o girmedi 😏
Melikeb19 Deletedmom404 bende bir kere muayene oldum işte oda melek gibi bir ebeydi çok özenli davrandı bir dakika sürmedi hiç canım acımadı tek istegim girsin doğumuma🎀 izin mi vermiyorlar alan mı yok neden öyle daha rahat ediyorsan yattın karşıladın ki canım niye yürümedin🙈
tomurcukannesi inci_f epiduralinde ağrısı sonradan çıkıyo diyo herkes baştan omuzdan sırttan bi yerden vuruyomuş ağrı doğumdan sonra..
Deletedmom404 Melikeb19 Canım izin vermiyorlar zaten açılma 10 cm olana kadar herkes nst de bağlıydı yalnız değildim o kadar saat öle geçti yani diyorum özel hastanede hiç yatmıyolar sancı geldiğinde pilates topu filan ama devlette niye böyle yaptılar bilmiyorum heralde aksi bu durumda hemen müdahale için de olabilir çünkü aynı alanda ama herkes kendi odasında bi sürü Doğum yapacak kadın vardı