Minik0 benim de aşıdan sonra hareketlerinde azalma olmuştu, doktora söyledim kontrole gittim. Tam ultrason başlığını karnıma koyar koymaz pat diye 3 kez sert tekme attı sıpa 🙈😃 doktor gün içerisinde 1 kez güzelce hissedersen bile korkma ama hareketsiz olduğunu düşündüğünde 4 saat boyunca hareket etmezse mutlaka gel dedi. Ben de 27deyim bu arada.