Merhaba bayanlar. 30+2 haftalıkken gittim kilosu 1 kilo 500 Gr dedi boyu 44 cm bir hafta ileride bu güzel bir şey dedi ama bana kilosu normal gibi geldi sizinkiler nasıldı bu haftalarda…. Amacım kıyas yapmak değil her bebişim gelişimi farklı sadece merak ettim.