kızlar, geceden beri belden kasıklara doğru bir ağrım var. 34+3teyim. kasık ağrısıdır yalancı sancıdır diye uyumaya çalıştım ama kalktığımdan beri yine o şekilde ağrı sızı hissediyorum biraz daha şiddetlendi. tuvalete kalktım afedersiniz böyle sümüksü bir yapıda çokça bir akıntı geldi normalde bu kadar olmuyordu acaba enfeksiyon mudur yoksa başka bir şey olma ihtimali olabilir mi? başına bu haftada böyle bir şey gelen var mı?