Ben de 38+6 dayım iki gündür ağrım var ama sancım düzenli vs değil. Doktorum da dün bebeğin suyu hareketi iyi açıklık yok dedi ama eğer sende ağrılar varsa gelir bu bebek dedi. Şimdi de bebeğim karnımda toplanır gibi hareketler peşinde. Şu doğum işini anlamamak çok canımı sıkıyor ya.