Günaydin kizlar bi sorum olcakti
Bi kac gündür karnimda bi “agri” var sanki spor yapmisim gibi kas tutulmasi gibi brsy.. Tam karnimin ortasinda :/ sabah uyandigimda baya agri oluyor oturdugum gibi geciyor ama 23 haftalik olduk oglusumla ve normal mi acaba? Rahat yatamiyom resmen bi soriyim dedim belki yasiyan var :) simdiden cok tesekkür ederim 💙