Pelooo merhaba ☀️ gözünüz aydın benim bebeğimde 27 günlük 🥰 ben rezeneli anasonlu bir çay içiyorum günde 2 kere son 3 gündür ama size tavsiyem bol bol su nekadar içebiliyorsanız ☺️ Bebeğiniz gaz sorunuda olabilir bu normal heralde benimkindede var bazen sürekli ıkınıyor masaj vs yapıyorum :) kimyon çayıda içtim yotubeye yazınca nasıl yapıldığı yazıyor bir bak istersen ☺️ Ama en en önemlisi su emzirirken bile içiyorum. Daha yeni doğum yaptığın için sütün tam gelmiyor olabilir stres yapma sıcak duş al su iç dinlen yeni doğan bebekle biraz zor ama kafaya takma bu günler geçecek diyip kendimi avutuyorum bende 😕