Seemmaa son 39 gün.. 99 günden sonrası aşırı hızlı geçti hiç bir şey anlayamadım, dün kıyafetlerini yıkayıp ütüledik hastane çantamızı hazırladık, bugün de beşiğini ve bebek arabasını almaya gideceğiz 🥰 sizlerin ne kadar kaldı? hazırlıklar bitti mi ? 🙃
Engzlevlt Seemmaa bizimde son 66 gün kaldı daha eksiklerimiz var kıyafetler yıkanıp ütülenecek hastane çantası hazırlanacak
Mnksrce Seemmaa bizimde son 39 günümüz kaldı hayırlısıyla 😌bende bugün hazırlamayı düşünüyorum çantamı herşey hazır utuledim çantaya koyması kaldı 😅
Symazturk Seemmaa son 47 gün haftaya yıkama ütüleme ve hastane çantası işlerini ayarlayacağım insallah 🥰
Seymamuge Gerçekten 99 dan sonrası banada çok hızlı geçti kaldı 15 gün ama nişanım geldi bakalım her an gelebilir 😍
AylinCk Son 45 çok heyecanlıyım yıkama işini bitirdim bugün de üyü işini hallederim sonrada çantayı hazır ederim artık 😍😍😍 beşik falan tamam bi tülünü minderini falan yıkıcam onu da doğuma yakın yaparım tozlanmasın diye 😍
seda_00 Seemmaa bizde son 32 . Kıyafetler hazır yarın da bebek arabası almaya gidicez. Evimize döndüğümüzde de odasını alıcaz inşallah
Seemmaa seda_00 pusetsiz aldım puset gereksiz geliyor bana. bu da doğum itibariyle kullanılıyormuş 600₺ aldım https://ty.gl/0afombzpw şöyle link bırakayım
seda_00 Seemmaa biz arabayla çok seyahat ettiğimiz için bize pusette lazım canım 900 e buldum bende ikisini ondan alıcam inşallah
haydibakalim Seemmaa Seemmaa hayırlısıyla gelsin bebişler bacağım çok ağrıyor yürüyemiyorum çok kötüyüm