Sevgikaya1525 🤣🤣🤣 bende her gğn tansiyon ölçtürüyorum sağlık ocağına geçen haftalarda yüksek çıktı hasttaneye yönlendirdi dlime kağıt verip neyse gittim acile 3 kez ölçcez tansiyonunu dediler ilk tansiyonum güzeldi sonra bir kadın geldi ama nasıl feryat figan yere falan çömeliyor Allahım dedm noluyo neyse kadını aldılar muayene odasına falan sonra yine hemşire çağırdı gel 2. Tansiyonu ölçelim diye yğksek çıktı niye böle oldu dedi niye olmasn bağıran kadını gördükçe tansiyonum çıktı dedim 🤣🤣🤣🤣