Semrahsnbt aynenn öyle canım benim annem de uzakta ve burda eşimden başka kimsem yok okadar zor ki herşey ama bebeğime kavuştuğum günü düşününce herşey geçecek sadece o anın güzelliği kalacak diye avunuyorum yinede çok şükür bu duyguyu yasayabildigimiz için