yuvamerve17 Evet miniklerinize ne isim karar verdiniz 😍 Büyükleriniz fikir verdi mi ya da bu olsun dediği oldu mu 🌸 Bizim kızımızın Simay olucak , eşiminde benim de istedigim de oydu 🥰 Çok şükür karışan olmadı 😂
Elif_Eda yuvamerve17 Bizimde Ben Elif İkra diyordum sonra Eda da çok hoşuma gitti..Elif Eda koyma kararı aldık ☺️
Zasya yuvamerve17 bizde 31 +2 de Leyla Azra koymaya karar verdik sonun da 😂 haftalardır isim beğenmiyoruz 🙄 çok şükür bulduk $
yuvamerve17 Zasya biz kız olduğunu öğrendiğimizde gibi koyduk 1 hafta içinde zaten 5 buçuk aylıkken öğrendim 😂 sonradan aman değişmesin etmesin diye isimli bi kaç bişeh yaptırdım 😂😂
Busra333 Zasya ayy bende bu arada Azra ismini çocukluğumdan beri çok severim ve hep küçükken ozenmişimdir nedense Azra isimli kızlara😄 keşke ismim Azra olsa diye ama büyüyünce Leyla ismi o kadar asil geldi ki eşim de aynı şekilde o yüzden sadece Leyla olacak bizimki de 🥰
MinikKoala41 yuvamerve17 en zorlandığım konu isim konusu oldu valla canm simayı da çok beğeniyodm caydırdılar senin bebeşin güzel ismiyle büyüsn inşAllah 🤲🏻☺️
Elif_Eda yuvamerve17 ahahah güzel taktik valla ☺️☺️ Bende öyle çok uzatmayı sevmem nettir yani karar verdiysek o olucak..Başka bir ismle değiştirmek istemem yani
Bett_blog İlk öğrendiğimizden beri bebeğimizin adı fındık😂😂😂 hala fındık diye bahsediyoru hatta😂😂 doğana kadar böyle🤩 12.haftamızda kızımız olacağını öğrendin ve eşimle ortak kararlar ECRİN💜🐣 koymaya karar verdik😍 şuan 33+5deyiz minnak fındığımızı bekliyoruz Tüm bebekler sağlıkla gelir inşAllah🤲🏻💜🤩🥰
Busra333 yuvamerve17 çok şükür karışan olmadı bizim de eşimle hayalimizdeki tek isim Leyla ☘️ Olacak inşallah ❤️
Bihitta yuvamerve17 Kendim seçtim Nila Su , eşimde yabancı isim olarak Larissa seçti☺️ Ezan ismi Nila Su , pasaportta falan Larissa diye yazılacak.