Hatice123ib Benim tansiyonum sürekli 9/5 hep basım dönüyor doktora söyledik yukselmesin de düşmesi önemli değil dedi ama ben ayağa hiç kalkamıyorum
rmdfile MinikMucizeninAnnesi merhaba. Tansiyonunuz öncesinde de varsa kronik tansiyon gebelikte tekrarlamıştır ben de aynı şeyi yaşadım durumu çok zaman geçmeden doktorunuza bildirin muhtemelen ilaç tedavisine başlayacaktır. Ben 8. Haftada başladım ilaçla düzene girdi. Benim stres panik de etkiliydi yeme içmeme çok dikkat ettim 4 kilo aldım 9 ay boyunca kronik bir de gebelikle birleşince yeme içmeye dikkat etmek de pek işe yaramıyor. İnşaallah ilaçla kontrol altına alınır. Korkmayın ama ertelemeyin de imkanınız varsa bu hafta görüşün doktorunuzla
MinikMucizeninAnnesi rmdfile yarın mutlaka hemen gözükeceğim,umarım ilaç ile kontrol altına alınr çok teşekkür ederim bilgilendirme için
MinikMucizeninAnnesi rmdfile dayanamadım acile gittim. Dediğiniz gibi Alfamet başlattı direk,günde 1kezde corasprin 🤭 bu bahaneyle cinsiyetine öğrendik gösterdi OĞLUM oluyor 🙈👶🏻
Hatice123ib MinikMucizeninAnnesi duştan çıktıktan sonra ayaklarına soğuk su tut o zaman baş ağrısı geçiyor 😊
zhlgs MinikMucizeninAnnesi gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşallah 🤗♥️ şu an hem siz daha sağlıklı olacaksınız hem ogluşunuz🧿🥳
rmdfile MinikMucizeninAnnesi gözünüz aydın ne kadar güzel bir haber Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşaallah 😇🤲🏻Yaşamış biri olarak bir kaç tavsiye Bu dönemde yeme içmenize çok dikkat edin (hazır salça özellikle biber salçasında tuz oranı çok fazla en aza indirdim ben) imkanınız varsa kısa da olsa yürüyüşler yapın bol su için ve en önemlisi stresten uzak durun 🤗
esratpl ben de tam tersi düşük olmasından şikayetçiyim,sürekli başım dönüyor.Acaba normal mi,doktora gitmeli miyim vs vs bi sürü soru var kafamda :(
MinikMucizeninAnnesi esratpl ömrümde hiç düşük tansiyonum olmadı 17/18 yaşlarımdan beri hep yüksek ama düşük tansiyonunda riski vardır bi gözükün bence
MinikMucizeninAnnesi rmdfile Bol su içiyorum zaten sıcaklardan malum yemek yenmiyor hep serin şeyler tercih ediyoruz. Ama yürüyüş önerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim 🙂