hilalkesoglu ahahh bana da öyle geliyordu en başta ama gereksiz samimiyete ne gerek var 🤣 ama ben yazın bir düşük yaşadım ve o kadar ilgilendi ki bu hamileliğimde iki hamileliğimden öncede birinde polip aldı diğerinde kürtaj ardından hamile kaldım herhangi ağrı sızı yakınma yaşamadım. Normal doğumdan sonra da çok hızlı ayaklandım. Ne yazsam cevap verir, geçen şeyi sordum tunç bey ben sormayı unuttum denize girebilir miyim hoop cevap geldi. Ben ilk doğumumda suyum gelmedi sadece sancım vardı, hastaneye vardığımızda henüz gelmemişti, bana epidural yapıldı, geldi gitti kendi kontrol etti açılmayı, hatta şey dedi keşke epidural yapmasaydık daha hızlı doğururdun🤣 doğumhaneye aldıklarında ıkındım ama hissedemedim ıkınamıyormuşum meğerse aslı bak dedi ıkınmazsan sezaryene geçmek zorunda klacaz dedi ben o gazla doğurmuşum 🤣🤣 2016 dan beri tanışırız. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım kendisi ile dilerim hepimiz sorunsuz doğumlar yaşarız